وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال
سرخط خبرها

پیش‌بینی بارش برف و باران در خراسان رضو‌ی (۵ اسفندماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۵۱۸۴۴
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
پیش‌بینی بارش برف و باران در خراسان رضو‌ی (۵ اسفندماه ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی از بارش برف و باران همراه با افت دما در برخی مناطق مختلف این استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: فعالیت این سامانه در خراسان رضوی که تا صبح روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد، باعث شدت گرفتن وزش باد، افزایش ابرناکی، بارش باران و برف و کاهش قابل ملاحظه دما خواهد شد.

او افزود: بر اثر فعالیت این سامانه ناپایدار و سرد، وقوع بارش باران و برف به ویژه در نیمه شمالی استان خراسان رضوی همراه با افزایش شدت وزش باد در برخی از نقاط گاهی شدید توام با گرد و خاک و احتمال بروز خسارت پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش محسوس دما در استان از اواخر جمعه تا یکشنبه هفته آینده ادامه داد: میانگین دمای روزانه در این مدت بویژه در نیمه شمالی استان بین ۱۰ تا ۱۲ درجه و دمای شبانه بین سه تا پنج درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

اثمری بیان کرد: در این مدت تشکیل مه، کاهش دید و لغزندگی محور‌ها به ویژه در محور‌های کوهستانی استان خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

او تصریح کرد: در نظر گرفتن تمهیدات لازم پیرامون جلوگیری از سرمازدگی و خسارت به محصولات کشاورزی و باغی همچنین تنظیم دمای گلخانه‌ها، مرغداری‌ها، تمهیدات لازم در خصوص جلوگیری از خسارات ناشی از شدت وزش باد و خودداری از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی و اجتناب از تردد‌های غیرضروری در محور‌های استان مورد تاکید است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین چهار تا ۲۰ درجه سلسیوس در نوسان بود که بیشینه دمای هوای امروز مشهد با کاهش پنج درجه‌ای به ۱۵ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب مشهد نیز با کاهش چهار درجه‌ای به صفر درجه می‌رسد.

اثمری اظهار کرد: قوچان با کمینه دمای هوای منفی سه درجه و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۴ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

او افزود: همچنین در این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد از سبزوار با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->